Dlaczego warto być wystawcą na Go Up Congress ?

30 marca 2020

Dowiedz się, co czeka na wystawców

Go Up Congress to doskonała okazja do nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych, spotkania przedstawicieli firm i start-upów. Łączymy młodych przedsiębiorców, kreatorów innowacyjnych rozwiązań, z inwestorami i doświadczonymi biznesmenami. Podczas wydarzenia zyskasz okazję do przekazania wiedzy oraz oferty Twoich produktów i usług niezbędnych młodym przedsiębiorcom do prowadzenia i rozwoju biznesu.


Dlaczego warto zaprezentować swoją ofertę?


W drugiej połowie roku, w jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów biznesowych w Europie odbędzie się najbardziej praktyczne wydarzenie skierowane do młodych przedsiębiorców. Podczas Go Up Congress wyselekcjonowani eksperci zarządzania, marketingu, finansów i biznesu poprowadzą prelekcje na dwóch scenach przygotowanych z myślą o przedstawicielach startupów – przyszłych liderów biznesu oraz przedsiębiorcach, prowadzących firmę do 5 lat, zainteresowanych rozwojem. Go Up Congress to kompendium wiedzy biznesowej dla młodego przedsiębiorcy.


Dowiedz się, co czeka na wystawców

podczas Go Up Congress?


→ Udział w 6 miesięcznej kampanii reklamowej powiązanej z promocją wydarzenia: decydując się na partnerstwo już dziś, zyskujesz okazję do półrocznej promocji marki. Oferta współpracy zawiera szeroki zakres świadczeń dopasowany do indywidualnych oczekiwań partnerów i wystawców m.in.: reklama na słowa kluczowe w wyszukiwarce, artykuły sponsorowane, kampanie w mediach społecznościowych, wizytówka firmy na stronie www wydarzenia, w katalogu targowym i specjalnie przygotowanej aplikacji targowej oraz wiele więcej możliwości.


→ Przeprowadzenie kluczowych spotkań biznesowych: pozyskaj nowych partnerów biznesowych, wykonawców oraz dostawców. Podziel się doświadczeniami i wiedzą z uczestnikami kongresu. Zdobądź opinie dotyczące Twoich produktów.


→ Prezentacja marki wśród odwiedzających: Go Up Congress to doskonała okazja do zaprezentowania produktów i usług w grupie potencjalnych klientów. Spotkaj 700 uczestników, przedstawicieli startupów oraz młodych przedsiębiorców prowadzących działalność do 5 lat – zyskaj 700 możliwości na podjęcie współpracy


→ Nawiązanie wartościowych relacji biznesowych: poznaj przedsiębiorców, którzy mogą mieć pozytywny wpływ na Twój biznes. Wymień wizytówki i nawiąż długotrwałe kontakry z jak największą liczbą osób.


→ Rozwój i wzmocnienie wizerunku marki: zwiększ świadomość potencjalnych odbiorców w obszarze znajomości Twojej marki. Dotrzyj do nowych odbiorców i wyróżnij się wśród konkurencji.


→ Korzyści płynące z prelekcji: weź udział w praktycznych, biznesowych wystąpieniach ekspertów. Poznaj przedstawicieli biznesu, zarządzania i marketingu. Wprowadź innowacyjne rozwiązania w twojej firmie i zespole.


→ Historie sukcesu: zaczerpnij inspiracje biznesowe z historii zaprezentowanych przez przedstawicieli najszybciej rozwijających się firm oraz startupów w Polsce.


→ Motywacja zespołu sprzedaży: poznaj sprawdzone techniki motywacji pracowników działu handlowego. Dowiedz się jak osiągać lepsze wyniki sprzedażowe, stawiając na rozwój i zadowolenie pracowników.


Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym lub wypełnij formularz kontaktowy na stronie: https://goupcongress.pl/kontakt/


Te wpisy

Mogą Ciebie zaciekawić

28 maja 2020
Dzisiejszym czasom przyświeca przekonanie mówiące o tym, że rozwój internetu zrewolucjonizował funkcjonowanie firm na rynku. Dostępność różnorodnych kanałów internetowych wpłynęła na wiele aspektów biznesowych, w tym na budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę szybkość, z jaką potrafią rozprzestrzeniać się informacje w sieci, taki stan rzeczy ma swoje plusy i minusy.
 
18 maja 2020
Fora dyskusyjne, social media i inne kanały internetowe skupiają dziś w swoim obrębie szerokie grono osób, które regularnie dzielą się swoimi doświadczeniami. Potencjał, jaki kryje się za wachlarzem różnorodnych kanałów internetowych powoduje, że marki za ich pośrednictwem mogą prowadzić efektywną sprzedaż.
14 maja 2020
Twoja firma