Krótki poradnik pracy zdalnej cz. III

14 maja 2020

Twoja firma

Jeśli udało ci się opanować techniki pracy zdalnej, realizacja planu pracy nie sprawia ci problemu, możemy przejść o krok dalej.

Jakie techniki i narzędzia pomogą twojej firmie rozwijać się w czasie kryzysu i konieczności pracy zdalnej?



  • Najważniejszą zasadą jest utrzymanie kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi. Wiele osób może podejść niechętnie do planowania dalszych działań

    ze względu na pogłębiającą się panikę, jednak pamiętaj, że najważniejsze jest utrzymacie poziomu skuteczności twojej firmy. Rozmawiaj, wyjaśniaj i pomagaj.

  • Skieruj swoją komunikację poprzez media społecznościowe do twojej grupy docelowej. Pokaż, że twoja firma nadal aktywnie działa i świetnie radzi sobie w kryzysowych sytuacjach.

  • Skorzystaj z newsletterów. Email marketing to świetna forma promocji i komunikacji w czasie, gdy większość osób pozostaje w domach i pracuje zdalnie. Znajdź sposób w jaki możesz trafić ze swoim produktem / usługą do klientów.

  • Jak dotrzeć do większej ilości osób? Filmiki, kursy, ebooki, poradniki, webinary, warsztaty online, plany treningowe itp. Skup się na produkcji i promocji materiałów cyfrowych. Możesz oferować darmowy lub płatny produkt.

  • Przenieś kontakt z klientami do internetu. Prowadź rozmowy i szkolenia za pomocą wideokonferencji. Profil na Youtube, czy relacje live na Facebooku to idealne rozwiązanie dla wielu branż np. fitness, szkoły językowe, coaching, szkolenia, konsultacje. Zaprezentuj swoje usługi i zaproś klientów do korzystania z nowego źródła wiedzy.

  • Wykorzystaj kilka kanałów promocji jednocześnie do utrzymania klientów i pozyskania nowych: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads, Youtube Ads itp.

  • Utwórz grupę na Facebooku by komunikować się ze swoimi współpracownikami i klientami.


Masz pytanie? Chcesz pogłębić swoją wiedzę na konkretny temat? Napisz do nasz, a chętnie przygotujemy kolejny artykuł w odpowiedzi na twoje zapytanie.

Te wpisy

Mogą Ciebie zaciekawić

29 lipca 2020
Od 10 lat jako IC Events zajmujemy się się tworzeniem eventów szytych na miarę. Za nadrzędny cel stawiamy satysfakcję wszystkich współpracujących z nami podmiotów i jakość imprez, które organizujemy. Dbamy o najmniejsze szczegóły i doprowadzamy je do perfekcji ku satysfakcji zarówno odwiedzających, jak i wystawców.
28 maja 2020
Dzisiejszym czasom przyświeca przekonanie mówiące o tym, że rozwój internetu zrewolucjonizował funkcjonowanie firm na rynku. Dostępność różnorodnych kanałów internetowych wpłynęła na wiele aspektów biznesowych, w tym na budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę szybkość, z jaką potrafią rozprzestrzeniać się informacje w sieci, taki stan rzeczy ma swoje plusy i minusy.
 
18 maja 2020
Fora dyskusyjne, social media i inne kanały internetowe skupiają dziś w swoim obrębie szerokie grono osób, które regularnie dzielą się swoimi doświadczeniami. Potencjał, jaki kryje się za wachlarzem różnorodnych kanałów internetowych powoduje, że marki za ich pośrednictwem mogą prowadzić efektywną sprzedaż.