Damian Gąska

Koordynator zespołu IT - ODO24

Inżynier ds. bezpieczeństwa informacji. Audytor i konsultant w obszarze bezpieczeństwa informacji. W ramach realizowanych przez siebie projektów odpowiada za przygotowanie mechanizmów regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności stosowanych przez organizacje technicznych środków ochrony danych osobowych.


Wykonywał testy penetracyjne infrastruktury teleinformatycznej oraz analizy incydentów bezpieczeństwa informacji dla międzynarodowych grup kapitałowych. Autor i prelegent szkoleń z zakresu szacowania ryzyka oraz oceny dla ochrony danych (DPIA). Specjalizuje się w bezpieczeństwie usług w chmurze obliczeniowej (ISO/IEC 27017) oraz zarządzaniu ryzykiem (ISO 31000). Posiada certyfikat „Bezpieczeństwo sieci komputerowych”. Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO/IEC 27001).


Autor poradnika: Zasady bezpiecznej pracy zdalnej oraz współautor poradnika: Jak przygotować się do kontroli.


Piotr Kruszyński

CEO Pizzaportal.pl

Funkcję CEO pełni od 1 stycznia 2019 roku. Do PizzaPortal.pl dołączył w 2017 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. Pełniąc tę funkcję, w ścisłej współpracy z Zarządem oraz inwestorami, czynnie uczestniczył w podejmowaniu strategicznych decyzji. Wcześniej pracował w EY, gdzie koordynował przenoszenie procesów sprawozdawczości finansowej globalnych klientów do centrum usług. Swoją karierę rozpoczął w Deloitte, gdzie przeprowadzał audyty finansowe oraz projekty doradcze dla największych spółek w Polsce. Przez dwa lata pracował w Stanach Zjednoczonych, kierując zespołami audytowymi doradzającymi spółkom z listy Fortune500. Jest absolwentem International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej.


Dagmara Pakulska

Social Media Trainer & Consultant

Związana z marketingiem od 7 lat. Przez wielu nazywana królową Twittera – zna ten kanał mediów społecznościowych od podszewki. Wykłada na AGH, Wyższej Szkole Europejskiej i Uniwersytecie Łódzkim.


Daniel Kotliński

Marketing Manager

Pamiętam, jak w czasach szkolnych wielu powtarzało, że „z pisania nie da się wyżyć”. „Too bad for me!” – myślałem, bo pisanie było rzeczą, którą robiłem od zawsze.


Na szczęście dla mnie, marketing w Polsce „odkrył” na nowo zalety content marketingu, pozwalając doskonale odnaleźć się podobnym do mnie – osobom, których pasja zrodziła się na przecięciu świata reklamy i mediów.


Pierwsze doświadczenia w dziennikarstwie biznesowym stawiałem w newsroomie Wprost.pl, zaś pierwsze szlify w marketingu zdobywałem, wydając własnym sumptem zbiory wywiadów z najlepszymi polskimi startupowcami (2014).


Z content marketingiem zetknąłem się pierwszy raz w redakcjach NaTemat oraz INNPoland.pl, gdzie oprócz treści redakcyjnych, byłem odpowiedzialny za realizację wielu kampanii natywnych (m.in. dla KGHM, PKN Orlen, BASF, Pracuj.pl, home.pl, Samsunga, ING, Deutsche Bank). Doświadczenie z obszaru planowania kampanii content marketingowych zdobywałem jako redaktor naczelny portalu Marketingibiznes.pl, skąd przeszedłem do Social Tigers.


Aktualnie zarządzam procesem contentowym i pracuję nad ciągłym wzrostem poziomu tworzonych treści. W ramach ekosystemu Social Tigers prowadzimy działalność edukacyjną z obszaru marketingu społecznościowego poprzez: bloga, na którym regularnie publikujemy wnioski z własnych eksperymentów i codziennej pracy z klientami, fanpage z poradami naszych specjalistów, grupę Tygrysy Socjalu, gromadzącą blisko 4000 osób z branży, dwie edycje ebooka „Księga Adsów” (+11k pobrań) oraz szkolenia „Jak dla swoich”.


Franciszek Georgiew

CEO Social Tigers

Siedem lat temu postawiłem pierwsze kroki w branży reklamowej, bazując na doświadczeniach z dziennikarstwa internetowego.


Okazało się, że moje umiejętności świetnie przekładają się na nową ścieżkę kariery. W ciągu dwóch lat przeszedłem w nowej pracy drogę od stanowiska juniorskiego do zarządzania działem social media, tworząc tony wartościowego contentu i prowadząc wiele udanych kampanii.


Kolejnym przełomem okazała się być dla mnie współpraca z organizacją UFC. Pracując po godzinach dla jednego z największych sportowych graczy na świecie, zetknąłem się z zupełnie nowymi standardami. Zyskałem również dodatkowe środki, które pozwoliły mi postawić następny krok, jakim było założenie Social Tigers.


W czwartym roku działalności Social Tigers tworzymy już kilkunastoosobowy zespół. Wizja stworzenia najlepszej agencji social media w kraju nie jest już mrzonką, a wizją, która zaczyna się powoli materializować. Chcemy, by ludzie pracowali tu z zaangażowaniem i poczuciem wspólnego dążenia do celu. Udało nam się odciąć od branżowych patologii. Każdy kolejny etap rozwoju jest coraz bardziej wymagający, a co za tym idzie – daje większą satysfakcję z jego pokonania.


Prywatnie interesuję się niemal wszystkim, co związane jest z przedsiębiorczością, marketingiem i historią. Największą inspiracją pozostaje dla mnie antyk i dzieje starożytnego Rzymu. Test Gallupa przypisał mi predyspozycje do strategii, rywalizacji, indywidualizacji, nacisku na osiągnięcia i aktywizowania innych. Myślę, że trudno się z tym nie zgodzić!



Bogdan Sosnowski

Company Owner

Jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.) 750 osób, przekraczając wszystkie założenia budżetowe przez 11 lat. Jest ekspertem w zakresie budowania i zarządzania zespołem, budowania struktur rozproszonych, budowania i analizy procesów sprzedażowych, komunikacji w zespole, procesu sprzedażowego, personal brandingu.

Certyfikowany Coach ICC, Master NLP, Magister Europeistyki, Absolwent IESE Business School University of Navarra, uczestnik programu Challenger – Imapct, uczestnik programu Coachning Cleaning – Corporate Coach U.

Posiada również doświadczenie w zakresie rozwijania umiejętności związanych z analizą potrzeb klienta, analizą baz klientów, prowadzeniem szkoleń oraz wystąpień scenicznych. Publikuje artykuły w World Business Class Magazine.

Do największych osiągnięć zawodowych zalicza zbudowanie najbardziej efektywnego kanału doradców biznesowych rynku telekomunikacyjnego w Polsce (P4 Spółka z o.o.) oraz utrzymanie najniższej rotacji pracowników zewnętrznych na rynku telekomunikacyjnym.


Mateusz Wyciślik

Growth Hacker

Twórca m.in. marki Zdrowy Marketing, od 7 lat pracuje z gabinetami i specjalistami z zakresu medycyny nad skutecznymi strategiami pozyskiwania pacjentów on-line na rynku polskim czy USA.


Autor kompleksowego programu szkoleniowego on-line Akademia Social Media Zdrowego Marketingu.


Oprócz stworzenia 3 marek biznesowych i pomocy dziesiątkom gabinetów medycznych, Mateusza posłuchasz także w jego podcaście – Growth Hacking Po Polsku, gdzie regularnie dzieli się wiedzą z zakresu skutecznych i skalowalnych sposobów rozwoju biznesu w sieci.


Krzysztof Pakulec

Szkoleniowiec

Konsultant branży fitness, szkoleniowiec z zakresu zarządzania klubem fitness, sprzedaży, obsługi klienta. Pomaga klubom fitness stawać się zyskownymi i samodzielnymi firmami.


Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Turystyka i Rekreacja w specjalności Rekreacja Ruchowa. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu zarządzania, marketingu, sprzedaży i treningu.


Przez kilka lat pracował jako nauczyciel Wychowania Fizycznego oraz szkoleniowiec w zakresie fitness w Policealnej Szkole TEB Edukacja w Raciborzu. Pracował również jako wykładowca Instytutu Kultury Fizycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu prowadząc zajęcia specjalistyczne w ramach specjalności Instruktor Fitness oraz Trener Personalny. W roku 2015 został szkoleniowcem Life Fitness Academy, gdzie prowadził głównie szkolenia z zakresu treningu personalnego oraz sprzedaży i marketingu w treningu personalnym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako instruktor fitness, trener personalny, manager i konsultant w klubach na terenie całej Polski. Jest autorem i współautorem publikacji, które można znaleźć w czasopismach branżowych takich jak Branża Fitness, Fitness Biznes, Life Fitness News czy Body Life. Prelegent podczas branżowych wydarzeń takich jak FIWE Experts, Fitness Experience Management, Kongres FIT – EXPO Trendy i Innowacje, Forum Fitness Biznes czy Kongres Body Life. Aktualnie jest Dyrektorem Zarządzającym klubów Gym For You w Katowicach i Oświęcimiu oraz konsultantem klubów w Namysłowie, Tczewie, Koszalinie i Szczecinie. Pracuje również jako szkoleniowiec w szkole WSA Michała Karmowskiego, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu w treningu personalnym.


Andrzej Krawczyk

Counsel

Założyciel i wspólnik w Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Od 20 lat zajmuje się kompleksowym doradztwem w zakresie franchisingu, agencji i dystrybucji obejmującym opracowanie strategii rozwoju systemu franczyzowego oraz kompletnej dokumentacji oferty franczyzy. W swojej praktyce zajmował się także budową i zarządzaniem sieciami franczyzowymi na terenie Polski, jak i na rynkach zagranicznych. Pomysłodawca i współtwórca portalu franczyzawpolsce.pl oraz magazynu Franczyza&Biznes. Od wielu lat znajduje się na liście ekspertów w zakresie franczyzy publikowanej w The International Who’s Who of Franchise Lawyers. Autor rozdziału na temat Polski w The International Encyclopedia of Franchising Law oraz w Franchising Global Guide, książki “How to franchise in Poland” oraz licznych artykułów na temat franchisingu publikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych.


Martin Lewandowski

CEO & Co-founder KSW Federation

27 lutego 2004 r. w warszawskim Hotelu Marriott spełnił się amerykański sen Martina Lewandowskiego i Macieja Kawulskiego – odbyła się pierwsza gala KSW, dziś uważaną za największą organizacją MMA w Polsce i jedną z czołowych na arenie światowej.

Gala „KSW 39. Colosseum” zgromadziła w maju 2017 na PGE Narodowym prawie 60 tys. była to druga na świecie impreza MMA pod względem liczebności publiczności.


Poznaj historię Martina Lewandowskiego, przekonaj się, że aby osiągnąć sukces musiał przezwyciężać stereotypy, pozyskać pierwszych sponsorów i zaryzykować inwestując duże pieniądze… ale czym jest milion dolarów, skoro teraz mówimy o biznesie wartym setki milionów?

Dowiedz się jak przekroczyć własne granice, w jaki sposób pokonywać przeszkody w drodze do osiągnięcia sukcesu! Przekonaj się jak stworzyć biznesowe imperium. Zdobądź motywacje i inspiracje. Poznaj sprawdzone techniki!


Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.


Krzysztof Brola

Radca prawny

Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, ekspert w zakresie negocjacji i obsługi prawnej biznesu. Ukończył prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, a obecnie prowadzi interdyscyplinarne badania naukowe w zakresie negocjacji handlowych i konfliktowych, w ramach seminariów doktorskich na Wydziale Prawa SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej małych i średnich firm. Zarządza renomowaną Kancelarią Prawną K.BROLA i WSPÓLNICY w Warszawie specjalizującą się w obsłudze prawnej biznesu, wierzytelności i transakcji na rynku nieruchomości. Swoim Klientom z obszaru MSP zapewnia na najwyższym poziomie opiekę w zakresie, m.in. negocjowania i zawierania umów, egzekwowania należności oraz szybkiego i skutecznego rozwiązywania sporów metodami sądowymi i pozasądowymi. Nie ogranicza się do informowania Klientów o obowiązujących normach prawnych, lecz proaktywnie informuje ich o pojawiających się zagrożeniach i szansach dla ich biznesu, a także tworzy i wdraża najefektywniejsze strategie postępowania w danej sprawie lub z danym problemem. Jego motto: „Skuteczność i Zaufanie” oddaje najważniejsze wartości, jakimi kieruje się w pracy zawodowej – działa szybko, skutecznie i dyskretnie. Więcej informacji na www.kbrola.pl